עד 12 תשלומים ללא ריבית והצמדה | משלוחים לכל הארץ

חיפוש

תקנון התיקון הכללי

אתר האינטרנט “התיקון הכללי”, עושה את המיטב בכדי ליצור קנייה מהנה ובטוחה. תקנון החנות בא להציג עבורכם את הדרך הנכונה ליהנות מחנות מהפכנית זו ולהרוויח בכל קנייה. כל פעילות באתר לרבות גלישה ורכישה וכל הזמנה מחוץ לאתר לרבות הזמנה בטלפון, דואר אלקטרוני או פקס כפופה לתקנון זה והיא מביעה הסכמה לכָתוב בו. התקנון ניתן לשינוי ללא כל הודעה מוקדמת, והעדכון האחרון הוא זה שקובע.

החנות מציעה מכירות במחיר קבוע ומכירות במבצעים שונים תוך כדי ניסיון ליצור קנייה בטוחה עבור כל גולש. אך היא מתבססת על המלצות וביקורות של גורמים ומבקרים חיצוניים בלבד ולכן אינה אחראית לטיב ואיכות המוצר בפועל.

האתר מציע מגוון רחב של מוצרים בעלי תכונות ויכולות שונות. אי לכך חשוב להבין שתמונות המוצרים השונים באתר משמשות להמחשה בלבד ואין הן יכולות להציג את המוצר בצורה מדויקת. לכן יש להיות ערניים במהלך ההזמנה או יצירת הקשר ולוודא את צבע המוצר, וכד’. כל המידע, הטקסטים, הנתונים, המפרטים, התמונות והאובייקטים הגרפיים (להלן “תכנים”) של המוצרים הנמכרים באתר נאספו ו/או נמסרו ע”י על ידי יצרנים, יבואנים וספקים של אותם מוצרים וחנות “התיקון הכללי” או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לשגיאות או אי דיוקים בתכנים המוצגים באתר.

השימוש באתר
כל משתמש באתר חייב להיות מורשה לבצע פעולות בהתאם לחוק. מי שמבצע פעולות שונות באתר עליו להיות בעל תעודת זיהוי בתוקף מטעם מדינת ישראל, להיות בעל כתובת בישראל, ולעמוד בתנאים המהווים את הבסיס לאפשרויות התשלום השונות בחנות.

אנו מנסים לשמור על הליך מכירות הוגן. לכן במקרים הבאים תתכן מניעה של המכירה:

• במידה והגולש עבר על תנאי תקנון האתר ו/או חוקי הצרכנות המחייבים אותו.
• במידה ונמסרו פרטים אישיים שגויים בכוונה תחילה.
• בכל מקרה שנראה ע”י הבעלים כניסיון פגיעה בחנות\אתר.

חשוב מאוד להזין פרטים מדויקים בכדי למנוע תקלות מיותרות. פרטים אישיים ופרטי אמצעי התשלום ומקום המשלוח יאפשרו לנו לספק לכם את השירות הטוב ביותר. מסירת פרטים כוזבים היא עבירה פלילית שיכולה לגרור תלונות ומשפטים. הרשמה לאתר מהווה את אישורכם והסכמתכם להצטרפות לרשימת התפוצה של האתר וקבלת מבצעים ותכנים פרסומיים באמצעות הדואר האלקטרוני שלכם. להסרה מרשימת התפוצה ניתן לפנות לשירות הלקוחות.

אבטחה ומדיניות פרטיות
את סליקת כרטיסי האשראי באתר החנות , מנהלת פלא-קארד בע”מ מקבוצת שהיא מבכירות ספקי שירותי הסליקה והנהלת חשבונות באינטרנט. פלא-קארד עומדת בתקן המחמיר PCI והיא מציגה הצפנה מלאה בפרוטוקול SSL הנוקשה. כל מערכות הסליקה מאובטחות גם בשרתי Firewall.

הנהלת האתר מתחייבת שלא לעשות שימוש לרעה בפרטים אישיים שמסרתם ולא למסור אותם לגורמים חיצוניים.

מחירים ואפשרויות תשלום
המחירים באתר “התיקון הכללי” כוללים מע”מ לפי חוק והאתר שומר לעצמו את הזכות לשנות מחירים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.

באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ישראכרט, ויזה, מסטרקארד, דיינרס או אמריקן אקספרס. בנוסף ניתן לבצע העברה/הפקדה בנקאית לחשבוננו שבבנק המזרחי, כמו גם תשלום באמצעות PayPal. לבד מתשלום בכרטיסי אשראי או PayPal, כל צורת תשלום אחרת מחייבת תיאום מראש הכולל יצירת קשר עם מחלקת שירות הלקוחות.

המוצרים שנרכשו באתר יסופקו רק לאחר השלמת כל תהליך התשלום בהתאם לכל אמצעי תשלום שנבחר. כל בעיית תשלום שלא תיפתר תוך 7 ימי עסקים תאפשר ביטול ההזמנה בצורה חד צדדית ע”י האתר והלקוח לא יוכל לתבוע ו/או להאשים בגין זאת.

אספקה
באתר האינטרנט “התיקון הכללי” נשענים על יבואנים וחברות שליחויות מובילות בפריסה ארצית (להלן: “צד ג'”). זמן האספקה מופיע בדף המכירה של כל מוצר. יש לדעת כי ימי העסקים נספרים רק אחרי חיוב כרטיס האשראי או קבלת כל תשלום מלא אחר (מבין אפשרויות התשלום שהוזכרו לעיל) באופן ודאי וסופי. ימי ו’, שבת, חג וערבי חג, אינם נחשבים כימי עסקים. בהזמנות המתקבלות עד השעה 10:00, ימי העסקים ייחלו להיספר יום למחרת בבוקר. בהזמנות המתקבלות אחרי השעה 10:00, ימי העסקים ייחלו להיספר משעות הבוקר יומיים אחרי ביצוע ההזמנה. חנות “התיקון הכללי” ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות שייגרם על ידי צד ג’.

בכל הקשור לתקלות ע”י צד ג’ או איחורים ומקרים של כוח עליון, שביתות, וכיו’, אתר “התיקון הכללי” ינסה לסייע ככל יכולתו בכדי שהאספקה תתבצע במהירות הנדרשת אך אין הוא אחראי על מקרים כגון הנ”ל. חשוב לדעת כי מפת האספקה של “התיקון הכללי” אינה כוללת את שטחי A ו-B או שטחים ברשות הפלסטינית. לכן גם בעיות ביטחוניות ו/או גישה בעייתית אינם מתחום אחריותו של האתר.

לקוחות המעוניינים באספקה לכתובת אחרת יכולים לציין זאת בהערות ההזמנה באתר או טלפונית. גם איסוף עצמי הוא אפשרי, ופירוט השעות ונקודות האיסוף מפורט בעמוד “נקודות לאיסוף עצמי” באתר. עלות המשלוח נוגע למשלוחים בתחומי הארץ ולא לגבי משלוחים לחו”ל. במקרים מיוחדים כמו משלוח לחו”ל יש לברר זאת עם נציגי שירות הלקוחות.

שירות משלוח עד 3 שעות
שירות משלוח עד 3 שעות תקף במוצרים נבחרים בלבד באזור גוש דן, לפי רשימת יישובים משתתפים. אזורי החלוקה המדויקים משתנים בין מוצר למוצר. השירות תקף בהזמנות עד השעה 18:00 בימי א’ עד ה’, ויום ו’ עד השעה 13:30. בהזמנות עד השעה 10:00 בבוקר, טווח ה-3 שעות מתחיל החל משעה 10:00 בבוקר. הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 18:00 יסופקו בבוקר של יום העסקים העוקב. המוצרים המשתתפים כוללים אייקון עגול כחול\כתום עם פירוט אזורי החלוקה בדף המוצר.
לקוח שמבצע הזמנה באתר ובוחר במשלוח עד 3 שעות, מחויב להיות זמין טלפונית במהלך ה-3 שעות לאחר ביצוע ההזמנה. באין מענה, המשלוח יידחה יום למחרת. במידה ואין חנייה לשליח על מנת לספק את המוצר עד הדלת, על הלקוח לרדת לאסוף את המוצר מהשליח. מסירת ההזמנה מותנית בהצגת אמצעי התשלום ות.ז, רישיון נהיגה או דרכון ישראלי בתוקף ותמסר לבעל אמצעי התשלום בלבד.

מלאי
האתר “התיקון הכללי” עושה כל מאמץ לעקוב אחרי מלאים בכדי למכור מוצרים שניתן לספק אותם בהתאם להתחייבות. אין האתר אחראי על מצב המלאי מאחר והדבר נתון לאחריותו של היבואן שממנו מוזמנים מוצרים שנרכשו באתר. בשל כך, הזמנה שלא יוכל האתר לעמוד בה, גם אם נעשתה כל הפעילות באתר בצורה תקינה, לא יחויב הרוכש בגינה והוא מוותר על טענתו כנגד האתר. במידה והלקוח כבר חויב עבור המוצר שהזמין, תהיה “התיקון הכללי” מחויבת להחזיר את מלוא הסכום ו/או להציע מוצר חלופי.

ביטולים והחזרות
באתר “התיקון הכללי” פועלים לפי החוק ומעוניינים שתהיו כמה שיותר מרוצים. לכן ניתן לבטל רכישת מוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול הקבועים בחוק זה הינם בשיעור שאינו עולה על 5% ממחיר המוצר או בסך של 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. בנוסף לדמי הביטול, הלקוח יהיה אחראי להחזיר את המוצר אל משרדנו או יישא בהוצאות השילוח עבור החזרת המוצר. במקרים שבהם רואה האתר כי נגרם לו נזק מביטול עסקה כלשהי בעקבות ירידת ערך המוצר ומכל סיבה אחרת, לאתר ישנה זכות לתבוע נזקים אלו מהמבטל.

גם מוצר פגום שקיבל הלקוח או מוצר שגוי שסופק לו הם ברי החזרה כמובן. במקרים אלו יש להיעזר במחלקת שירות הלקוחות שיכולה ליצור תהליך מהיר לשביעות רצונכם. בעת בדיקת טענת הלקוח אם תתגלה צדקתו בדבר מוצר פגום או אספקה שגויה, יישא הספק בכל עלויות המשלוח והביטול. אך אם הפוך הדבר רשאי הספק לגבות דמי ביטול ואת עלות המשלוח חזור, מהלקוח.

כל מוצר שיש רצון להחזירו, חובה לעשות זאת תוך 14 ימים. גם במקרים של חוסר שביעות רצון ממוצר מסוים מקבלים באתר “התיקון הכללי” את המוצר חזרה, אך רק אם הוא שלם וללא כל נזק. החזרה שלא עקב פגם כרוכה בתשלום דמי ביטול ודמי משלוח. . במידה והמוצר נרכש בחנות הפיזית של “התיקון הכללי” בבת ים, לא ניתן להחזיר מוצר לאחר שנעשה בו שימוש.

לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר. במקרה זה על הלקוח להציג או לשלוח תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. התעודה צריכה להיות תואמת לפרטי האדם שביצע את ההזמנה.

ביטול עסקאות של אופניים חשמליים
אופניים חשמליים מוגדרים על פי חוק “אופניים עם מנוע עזר”. ניתן לבטל רכישה של אופניים חשמליים בתוך 14 יום, במידה והמוצר שלם ולא נעשה בו שימוש. הפעלה של אופניים חשמליים, חיבור סוללה לחשמל או הרכבה שלהם מבטלת את האפשרות להחזיר את המוצר.

הבהרות לגבי רכישה של אופניים חשמליים וקורקינט חשמלי דרך האתר

משלוח אופניים וקורקינט חשמלי לבית הלקוח אינו כולל הרכבה. באחריות הלקוח לוודא כי כל הברגים מחוזקים ולנפח צמיגים במידת הצורך. לקוח שמעוניין בהרכבה ללא תשלום – יכול להגיע אל החנות שלנו בבת ים.
אין החזר כספי או החזרה של אופניים או קורקינט חשמלי לאחר הקנייה מאחר ומדובר בכלי תחבורה כהגדרתו בפקודת התעבורה. הפעלה של אופניים או קורקינט חשמלי, חיבור סוללה לחשמל או הרכבה שלהם מבטלת את האפשרות להחזיר את המוצר. ניתן לבטל רכישה של קורקינט חשמלי בתוך 14 יום, במידה והמוצר שלם, הוא באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
האחריות על האופניים/קורקינט ניתנת על המנוע, בקר, סוללה, צג ומערכת החשמל. האחריות אינה כוללת תקלות מכניות, שבר או קורוזיה.
מימוש אחריות ושירות למוצר נעשה דרך היבואן בלבד ולא דרך החנות. מרגע שהמוצר נמסר לידי הלקוח, כבר מהיום הראשון – כל התנהלות הקשורה לשירות ואחריות נעשית אל מול היבואן בלבד. פרטי היבואן יהיו רשומים בחשבונית הרכישה. במקרה של פגם או תקלה, באחריות הלקוח למסור את הכלי למעבדת השירות של היבואן.
המצערת (ידית הגז) באופניים חשמליים מוגבלת עד 6 קמ”ש. כדי להגיע למהירות מרבית של 25 קמ”ש, יש צורך לפדל (להשתמש בדוושות). זאת על פי חוק בישראל.

אחריות
אתר “התיקון הכללי” הוא נקודת מכירה וירטואלית, והאחריות על המוצרים הנמכרים בו מגיעה בד”כ מהיבואן. יחד עם זאת האתר מלווה כל לקוח בבעיות שונות בכדי שיוכל ליהנות מהמוצר בצורה מושלמת. כך למשל, כל מוצר מגיע עם הניירת הנדרשת (תעודת אחריות, קבלה, וכיו’), אך במידה ומסמך כלשהו חסר, באתר ישמחו להשלים אותו עבורכם במהירות ובאדיבות.

האחריות למוצרים מופעלת מיום מסירת המוצר לידי הלקוח, ועל כל לקוח למלא את הפרטים הנדרשים במדויק בטופס האחריות. אתר “התיקון הכללי” אינו אחראי על התקנה ו/או הרכבה של מוצרים הנרכשים דרך האתר. יש לעשות הפרדה בין תפקוד המוצר לבין תפקודם של עזרים נלווים שכל לקוח מצרף לו (כגון ממיר, מחשב, וכיו’) בכדי ליהנות מאחריות מלאה על המוצר עצמו.

חוות דעת על מוצרים באתר
האתר מאפשר לשלוח חוות דעת על מוצרים שנרכשו דרכו. הלקוח מחויב לשלוח חוות דעת אובייקטיבית בלבד. משלוח חוות דעת באתר אסורה לכל לקוח שמשווק מוצר זהה או מתחרה בצורה ישירה או עקיפה וכותב ביקורת רק במטרה לפגוע או לקדם מוצר מסוים. האתר יהיה רשאי לפרסם את המשוב שהתקבל יחד עם שמו המלא של הלקוח בעמוד המוצר, בפייסבוק, בפורום או בכל כלי שיווקי אחר. לקוח שאינו מעוניין ששמו המלא יפורסם יחד עם המשוב, אחראי להודיע על כך ל”התיקון הכללי”.

מוצרים עם תו “אחריות VIP”
אחריות VIP מבית “התיקון הכללי” מעניקה ללקוחותינו שירות ייחודי של איסוף והחזרה עד הבית, כתוספת לאחריות המקורית של היבואן.
– הלקוח יכול להפעיל שירות איסוף והחזרה בתנאי שהאחריות בתוקף, בצירוף חשבונית ובכפוף לתעודת האחריות.
– שירות איסוף והחזרה עד הבית תקף למשך שנה בלבד, גם במוצרים עם אחריות מעל שנה.
– הלקוח אינו יכול להפעיל את השירות במקרים של שבר, קורוזיה, פנצ’ר או נזק למוצר. התיקון הכללי תחייב את הלקוח בדמי משלוח בסך 40 ש”ח+מע”מ לכל כיוון במימוש השירות שלא במסגרת האחריות.
– שירות איסוף והחזרה כפוף לאישור היבואן/נותן השירות כי הקריאה היא במסגרת האחריות בלבד.
– הלקוח רשאי לממש שירות איסוף והחזרה עד פעמיים לכל פריט.
– מרגע אישור היבואן, האיסוף יתבצע עד 3 ימי עסקים.
– מרגע שהמוצר מוכן במעבדת היבואן, האיסוף והמסירה ללקוח יתבצעו בתוך 3 ימי עסקים.
– באחריות הלקוח לארוז את המוצר כדי שלא ייפגע במהלך המשלוח. מומלץ לשמור את אריזתו המקורית למשך תקופת האחריות.

שירות לקוחות ויצירת קשר
“התיקון הכללי” הוא אתר איכותי המעוניין להציג גישה שונה וקשובה יותר עבור ציבור לקוחותיו. לכן גולשי האתר זוכים לאפשרויות נרחבות יותר של יצירת קשר למטרות שונות.

• מענה בטלפון 0507311377, 0538253177.
• יצירת קשר באמצעות דואר אלקטרוני Hatikun109@gmail.com או טופס יצירת קשר.

קניין רוחני
אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או לצלם ו/או להקליט ו/או לתרגם ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים באתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של “התיקון הכללי”, אלא אם מפעיל האתר התיר זאת במפורש בכתב ומראש.
אין לבצע שימוש בתכני האתר לצורך מסחרי או כל שימוש שאינו לצורך אישי ופרטי.
אין להפעיל יישומי מחשב או כל אמצעי אחר לשם שכפול ו/או העתקה ו/או אחזור אוטומטי לצורך יצירת מאגר ו/או אוסף ו/או לקט שיכילו תכנים מתוך אתר “התיקון הכללי”. כמו כן, אין להציג תכנים מתוך אתר “התיקון הכללי” בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה, בתוך אתרי אינטרנט חיצוניים ו/או בתוך תוכנת מחשב ו/או בתוך מכשיר ו/או אביזר ו/או פרוטוקול תקשורת מכל סוג שהוא.
אין לקשר לאתר “התיקון הכללי” מתוך אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים ו/או תכנים המעודדים לגזענות ו/או הפליה ו/או תכנים שפרסומם מנוגד לחוק ו/או תכנים אשר מעודדים פעילות המנוגדת לחוק.
אין לקשר לאתר “התיקון הכללי” באופן חלקי, לרבות אל תמונה ו/או טקסט ו/או וידאו, אלה לקשר לדף האינטרנט של אתר “התיקון הכללי” באופן מלא בצורה שניתן יהיה לראות את העמוד במלואו כפי שהוא (AS IS).
אנו שמחים לראות אתכם בין גולשינו ולקוחותינו, ומקווים לתרום כמה שיותר לרכישה מהנה ומוצלחת.

preloader